Ahoj všichni,
Dneska jsem zapřemýšlela nad FishingBotem a napadl mě takový obranný nápad, který jsem zažila ve hře RuneScape. V okamžiku, kdy hráč dělal delší dobu jednu věc (rybaření, mining, woodcuting,...) tak se u něj objevilo NPC a chtělo s ním mluvit. V okamžiku, kdy hráč nereagoval tak ho NPC portnulo k náhodnému mikro eventu, který musel splnit aby se dostal zpátky do světa a mohl zase hrát. Pokud by bylo něco podobného u nás, nebylo by nutné FishingBot (a případně i jiné věci stejného typu) vůbec řešit.
Otázkou je, co si o tom myslíte a zda by taková věc byla technicky vůbec reálná.
Obrana proti automatickému hraní
- Kattnienika
- Správkyně fóra
- Příspěvky: 97
- Bydliště: Hostinné
- Kontakty:
Obrana proti automatickému hraní
Za chybnou terminologii se omlouvám, přeci jen jsem jenom žena.
Za překlepy se omlouvám, většinou píšu z "chytrého" telefonu.
Za překlepy se omlouvám, většinou píšu z "chytrého" telefonu.
Re: Obrana proti automatickému hraní
Tohle bych neřešil vůbec takhle stylem "narušení" - budeme mít Wardena, takže dost úprav klienta se dá odchytit už jen takhle. Fishing bota jsme navíc u nás vyřešili cestou "notifikace" do logu, kdy jsme měřili přibližnou reakční dobu na událost. To sice některý fishing boti umí obejít tim, že přidávají náhodný interval, ale základní ochrana to byla. Tohle bych ale každopádně nezaváděl.
- Kattnienika
- Správkyně fóra
- Příspěvky: 97
- Bydliště: Hostinné
- Kontakty:
Re: Obrana proti automatickému hraní
Pokud to máme vyřešené jinak tak ok, byl to jenom nápad.
Za chybnou terminologii se omlouvám, přeci jen jsem jenom žena.
Za překlepy se omlouvám, většinou píšu z "chytrého" telefonu.
Za překlepy se omlouvám, většinou píšu z "chytrého" telefonu.
- astromedia
- Game Master
- Příspěvky: 32
- Bydliště: Liberecko
- Kontakty:
Re: Obrana proti automatickému hraní
Me se myslenka npc co prijde na navstevu zkontrolovat hrace docela i libi ... Pokud by to bylo provedene vkusne a fungovalo dobre asi by to bylo zajimavy ale pokud mame podobne veci podchycene jinak a dostatecne dobre jak rika Greg (ono nic bohuzel neni stoprocentni) tak se to asi neujme mno
Astromancer
- Silveralius
- Vývojář jádra
- Příspěvky: 29
- Kontakty:
Re: Obrana proti automatickému hraní
Osobně se mi myšlenka spawnu NPC líbí Ale asi bych to udělal tak, aby to nic jiného neudělalo Já i když hraji tak většinou todle stejně ignoruji. Ale někdy později by to mohla být zajímavá věc Kdy by se třeba po půl hodině kontinuálního rybaření spawnulo NPC a třeba by mi dalo nějaký q nebo by jen kecalo hlášky
Jako nápad to je dobrý, ale co se týče obrany proti botům tak přímo ve hře je možnost kliknout na hráče -> Reportovat -> Vybrat nebo napsat důvod a je hotovo. Todle myslím by mělo být zprovozněné spíše než takové featury.
Jako nápad to je dobrý, ale co se týče obrany proti botům tak přímo ve hře je možnost kliknout na hráče -> Reportovat -> Vybrat nebo napsat důvod a je hotovo. Todle myslím by mělo být zprovozněné spíše než takové featury.
- astromedia
- Game Master
- Příspěvky: 32
- Bydliště: Liberecko
- Kontakty:
Re: Obrana proti automatickému hraní
Jj jak rikas, nejaka vtipna hlaska od potulnyho maga, druida co se "nahodou" ochomytnul kolem by byla dobra (a podobny veci by pomohly i ozivit svet ale to uz je za ramec tohoto topicu) ... V to ze budou vsechny tyhle reporty fungovat doufam ale nevim zda se to klukum povede dat vsechno do kupy, kdyz treba koukam jak doted nebeha mechanika zmeny GuM (a ted je kolikrat asi potreba jako nikdy driv bohuzel ) ... snad to vychytaj
Astromancer