Pro dlouhodobou vizi projektu je potřeba stanovit i nějakou dlouhodobou roadmap, kam bude směřovat. Vývoj bude nejlepší dělit do etap, a v rámci etap na 2 fáze: sondovací a vývojovou (opravovací).
Výhledově etapy mohou vypadat takto:
- "nižší" část ekosystému, buildsystém, "umožnění" vývoje a pohybu v rámci jednotlivých komponent systému
- lokace 1-10 lvl
- oficiální prohlášení
- lokace 11-20 lvl, nábor vývojářů
- lokace 21-30 lvl
- instance do 30 lvl
- lokace 31-40 lvl
- lokace 41-50 lvl
- battlegroundy do lvl 50
- lokace 51-60 lvl
- instance do 60 lvl (dungeony + raidy)
- ...
Roadmapu vývoje budu nejprve řešit s ofíkáři (Medivhovo bratr a tak), takže tohle je pro tento moment pouze orientační soupiska, abychom věděli, jak by to mohlo asi tak vypadat. Některé etapy budou kratší (např. instance do 30 lvl budou pravděpodobně všechny v celkem rozumném stavu, jde jen o to, doladit je do podoby, kdy se nebudeme stydět je prohlásit za blizzlike), některé zase delší (typicky ony lokace, které přibyly s Cataclysm datadiskem a pozdějšími mohou být v ledajakém stavu). Etapy typu "lokace" zahrnují i herní mechanismy, talenty a spelly, a to do té míry, aby byly tyto úrovně hratelné za všechna povolání a rasy-