Popis struktury databáze

Informace o vývoji webovek, fóra, bugtrackeru,...
Odpovědět [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Hlasování: Vytvořit vlastní popis struktury databáze?

Anketa končí za 2. prosinec 2017 (10:03:39)

Ano
2
50%
Ne
2
50%
Zdržuji se hlasování
0
Žádná hlasování
 
Celkem hlasů: 4

Avatar
Kattnienika
Správkyně fóra
Příspěvky: 97
Bydliště: Hostinné
Kontakty:

Popis struktury databáze

Příspěvek od Kattnienika » 18. listopad 2017 (10:03:39)

Ahoj všichni,

Opět se jedná o dlouhodobější nápad, který nemá prioritu před vývojem. Jelikož popis struktury databáze na TrinityCore už plně neodpovídá aktuální struktuře napadlo mě postupně vytvořit vlastní popis struktury. Usnadnilo by to všem nováčkům práci s databází, už jenom proto že by popis odpovídal skutečnosti a zároveň by byl v češtině. :-)

Aby to bylo přehlednější, vytvořili bychom to opět na principu samostatných stránek v phpBB. Jelikož i phpBB bude poté napojeno na Git, bude se moci do popisu opět zapojit každý a nikomu z vývojářů nezabere mraky času se s tím patlat při kódování.

Dotaz zní zda jste pro a co si o tom vlastně myslíte. :-)
Za chybnou terminologii se omlouvám, přeci jen jsem jenom žena. :-)

Za překlepy se omlouvám, většinou píšu z "chytrého" telefonu. :-)

Avatar
Gregory
Vedoucí vývoje
Příspěvky: 73
Bydliště: near Pilsen
Kontakty:

Re: Popis struktury databáze

Příspěvek od Gregory » 18. listopad 2017 (10:55:42)

Pokud vím, na wiki ( https://trinitycore.atlassian.net/wiki/ ... ode=global ) je popis celkem aktuální, a nemyslím si, že by bylo alespoň v nejbližší době prioritou dělat vlastní - bude spousty jiných priorit. Navíc co se nepokryje tak, pokryje znalostní báze.

Avatar
Kattnienika
Správkyně fóra
Příspěvky: 97
Bydliště: Hostinné
Kontakty:

Re: Popis struktury databáze

Příspěvek od Kattnienika » 18. listopad 2017 (11:02:45)

Neříkám, že je to priorita. Je to myšlené dlouhodobě.

Na TC něco sedí a něco ne (viz jak jsme spolu řešili LootMode). 😉
Za chybnou terminologii se omlouvám, přeci jen jsem jenom žena. :-)

Za překlepy se omlouvám, většinou píšu z "chytrého" telefonu. :-)

Avatar
Gregory
Vedoucí vývoje
Příspěvky: 73
Bydliště: near Pilsen
Kontakty:

Re: Popis struktury databáze

Příspěvek od Gregory » 18. listopad 2017 (12:13:36)

LootMode tam souhlasí - je to číslo, resp. bitmaska, co označuje speciální podmíněnej loot v různých stupních obtížností (Hard Mode) v rámci jednoho encounteru. Něco takovýho tam je napsáno.

Souhlasím ale s tím, že dokumentaci custom tabulek bychom udělat měli. Bude jich určitě pár, minimálně G-Script, jestli budeme někdy dělat GH, pak třeba ten conditional teleport jak jsem dělal na WotLK/Cata, apod.

Avatar
Kattnienika
Správkyně fóra
Příspěvky: 97
Bydliště: Hostinné
Kontakty:

Re: Popis struktury databáze

Příspěvek od Kattnienika » 18. listopad 2017 (14:08:00)

K LootMode jsi mi ale říkal, že teď už se to přes něj neřeší. Řeší se to rozdílným ID objektu / NPC. Tím pádem se pro nás týká jenom hodnota 1 a 0 (vypnutí lootu).

Je to asi špatně napsané, mám na mysli spíše to ty tabulky popsat tak jak je používáme my. Ale jak říkám, nebyla by to priorita ale postupně by se přes git udělalo. Něco na způsob co jsme kdysi začali s medivhem na starém fóru.
Za chybnou terminologii se omlouvám, přeci jen jsem jenom žena. :-)

Za překlepy se omlouvám, většinou píšu z "chytrého" telefonu. :-)

Avatar
Gregory
Vedoucí vývoje
Příspěvky: 73
Bydliště: near Pilsen
Kontakty:

Re: Popis struktury databáze

Příspěvek od Gregory » 18. listopad 2017 (14:11:14)

Ne, LootMode řeší Hard Mode pořád, ty ses mě ptala na to, jak rozdělit HC/normal/10m/25m loot, a to se řeší tak, jak jsem popsal, tedy to je předmětem znalostní báze a se strukturou DB to nemá co dočinění.

Stále podle mě nemá smysl tvořit "znovu" to co už existuje a je na wiki TC. Návody jak nastavit loot jsou předmětem tématu ve znalostní bázi, aneb "jak ty tabulky používáme".

Avatar
Kattnienika
Správkyně fóra
Příspěvky: 97
Bydliště: Hostinné
Kontakty:

Re: Popis struktury databáze

Příspěvek od Kattnienika » 18. listopad 2017 (15:10:25)

Ook, chápu.
Za chybnou terminologii se omlouvám, přeci jen jsem jenom žena. :-)

Za překlepy se omlouvám, většinou píšu z "chytrého" telefonu. :-)

Avatar
medivho
Game Master
Příspěvky: 12
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Popis struktury databáze

Příspěvek od medivho » 18. listopad 2017 (18:45:59)

Tak tak, súhlasím v tomto s Gregom - popisovať všetky tabuľky nie je potrebné, skôr by som na to išiel z pragmatického hľadiska, a teda popísal návod na opravu konkrétnych problémov, čo sme vlastne načrtli pred nejakým časom. Teda že by sa mohol spísať nejaký guideline na linkovanie questov, opravovanie lootu, využitie conditions v praxi (napríklad obmedzenie použiteľnosti quest itemov) a tak podobne. Samozrejme s tým, že sa to postupom času môže rozširovať, podľa toho, ktoré bugy/chyby budú aktuálne rozšírené (na Cataclysme to napríklad bolo nastavenie transmogovateľnosti itemom, priradenie disenchant lootu a podobne... aj keď toto konkrétne sú pomerne jednoduché veci, myslím si, že by mohlo byť nápomocné mať to pekne spísané v nejakej "príručke")

Avatar
Gregory
Vedoucí vývoje
Příspěvky: 73
Bydliště: near Pilsen
Kontakty:

Re: Popis struktury databáze

Příspěvek od Gregory » 18. listopad 2017 (19:21:55)

medivho píše:
18. listopad 2017 (18:45:59)
Tak tak, súhlasím v tomto s Gregom - popisovať všetky tabuľky nie je potrebné, skôr by som na to išiel z pragmatického hľadiska, a teda popísal návod na opravu konkrétnych problémov, čo sme vlastne načrtli pred nejakým časom. Teda že by sa mohol spísať nejaký guideline na linkovanie questov, opravovanie lootu, využitie conditions v praxi (napríklad obmedzenie použiteľnosti quest itemov) a tak podobne. Samozrejme s tým, že sa to postupom času môže rozširovať, podľa toho, ktoré bugy/chyby budú aktuálne rozšírené (na Cataclysme to napríklad bolo nastavenie transmogovateľnosti itemom, priradenie disenchant lootu a podobne... aj keď toto konkrétne sú pomerne jednoduché veci, myslím si, že by mohlo byť nápomocné mať to pekne spísané v nejakej "príručke")
Přesně tohle je jedna z myšlenek Znalostní báze - mít popsáno všechno možný od úpravy HP/many NPC až po komplexní opravu questu nebo psaní složitějších skriptů. Takže ano, tam návody budou a to přesně toho charakteru, co píšeš.

Takže můj finální názor je ten, že bychom se měli soustředit na znalostní bázi, postování úprav a oprav tam, a zároveň tam psát i "návody" na komplexnější opravy, aby mohl na základě nich kdokoliv přiložit ruku k dílu.

Odpovědět
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Zpět na „Webové zázemí“