Stylování ve WinForm je noční můra WPF je schůdné Ostatně již mám nastylované prvky v comboBoxu jediné co zůstává je vzhled zavřeného ComboBoxu Ono přidat tomu barvy popřípadě tam přidat trojůhelník, zvětšit hodit tam průhlednost to je prkotina co mám hotovou za chvíli většinou. Problém nastává když chci reagovat na myš. Tedy změnit barvu pozadí a textu při najetí myší, otočit ten trojúhelník při rozbalení a podobně
Chci mít comboBox právě z důvodu co Gregu zmiňuješ. Lidé budou primárně chodit na náš realm tak je nechci otravovat jeho vybíráním, ale bude již pěkně defaultně nastaven na první pozici.
Co se týče progresu tak včera/dneska v noci se mi podařilo nastavit, aby se comboBox otevíral vždy nahoru, nastylovat jednotlivé prvky a akce při najetí myší na ně nebo při jejich vybrání. A jediné co tedy zbývá je přimět comboBox změnit barvu písma když na něj najedu myší Kde je trochu problém, že Grid jaksi nepodporuje Foreground, ale musí se to trochu obcházet
No až to vyřeším tak ještě odstraním stín okolo a pak můžu začít pracovat na funkcích.
Jinak vzhled tlačítka Play není finální. Ten jsem tam dal jen protože mě zaujal a líbil se mi
astromedia dělání vzhledu nejdříve v grafickém programu a pak jeho aplikování je příšerná složitost která se ve firmách praktikuje jen a pouze protože šéfové chtějí vidět krásné barvičky a chtějí mít něco pro markeťáky (A obvykle to dělají grafici, které pak kodéři a programátoři proklínají do sedmého kolene ). Jinak to vývoj většinou zpomaluje jelikož dosažení stejného vzhledu poté v programu dá mnohem více práce než to natahat v tom grafickém programu. Nemluvě o tom, že používání velkých obrázků zvětšuje velikost a používání obrázků 1x1 pixel je s prominutím prasárna a bohužel jsem to ještě kolikrát viděl používat (bohudík ne u nás).
Tedy pro mě je lepší si to postupně poskládat přímo v editoru ve VS kde pak hned vidím jaké mám možnosti a podobně. Což souvisí i třeba s tím, že ony prvky nahoře vpravo jsem nedělal pomocí obrázku, ale jsou tvořené pomocí canvasu a polyline a díky tomu jim můžu kdykoliv přímo ve VS změnit bravu aniž bych musel jakkoliv řešit změny obrázků v externím editoru. Mohu je kdykoliv zvětřit zmenšit nebo otočit bez ztráty kvality a podobně. A takových věcí plánuji v Launcheru více. V podstatě jak jsem psal jedinými obrázky bude pozadí a ikona. Zbytek bude komplet tvořený prvky z C# WPF. Díky tomu bude mít uživatel možnost si třeba vytvořit novou hru, přidat si jí a při přidání bude mít možnost si zvolit globální barvu té hry, obrázek na pozadí, ikonu a třeba i barvu písma (font neplánuji je s nima moc komplikací). A v okamžiku kdy si tu barvu zvolí tak budou všechny prvky mít ony barvy nestane se, že nějaký ovládací prvek by měl jinou barvu kvůli tomu, že by byl tvořen obrázkem a podobně
C# WPF je v podstatě takové rozšířené HTML, takže když se v tom člověk začne orientovat tak to jde a js mi nahradí bindování nebo rovnou celé C# funkce
Po těchto základních prvcích bude další na řadě čtení z RSS kanálu jako tomu je v stávajícím Launcheru, kde, ale pravděpodobně mírně přepracuji vzhled a pak se vrhnu na jednotlivé dialogy v kterých bude možné přidávat hry a u her realmy.Statistiky: Napsal od Silveralius — 12. leden 2018 (22:29:11)
]]>